Jak reklamovat / vrátit zboží
a) Jak postupovat při vrácení nevyhovujícího zboží
Zakoupili jste zboží, které Vám rozměrově či barevně nevyhovuje nebo Vás jednoduše nezaujalo? Nic se neděje! Na vrácení zboží máte 30 dní od převzetí balíčku.
- Zadejte požadavek ohledně vrácení zboží do našeho systému (zadáním čísla objednávky a emailové adresy) -> PŘEJÍT K ZADÁNÍ POŽADAVKU
- Vyberte zboží, které budete vracet a zadejte číslo účtu, na který požadujete vrátit peníze
- Po odeslání požadavku vytiskněte vygenerovaný formulář a přiložte jej do balíčku k vrácenému zboží.
- Zboží zabalte a včetně formuláře zašlete na adresu (Českou poštou nebo kurýrem, NE přes Zásilkovnu):
Goldea.cz / MIONET
tř. Tomáše Bati 419
763 02 Zlín
PŘEJÍT K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Pokud se Vám nedaří zadat požadavek na odstoupení od smlouvy přes systém pro vrácení zboží, vytiskněte si tento formulář pro vrácení zboží (.pdf), ručně jej vyplňte a přiložte do balíčku k vrácenému zboží.
V jakých případech není možné vrátit zboží ve 30ti denní lhůtě:
Zboží, které chcete vrátit, musí být v takovém stavu, ve kterém jste ho obdrželi. Zboží tedy nesmí být používané a nesmí být vyprané. Zboží nejde vrátit ani tehdy, pokud se jedná o výrobek, který jsme pro Vás ušili na míru (na základě Vámi zadaných rozměrů) nebo pokud se jedná o střiženou metráž.
b) Jak postupovat při reklamaci objednaného zboží
Vyskytla se u Vámi objednaného zboží vada? Zboží můžete během záruční doby 24 měsíců reklamovat. Reklamované zboží můžete zaslat na uvedenou adresu níže nebo předat na jakékoliv pobočce Zásilkovny (v případě vrácení zboží na pobočce Zásilkovny nás prosím předem informujte na e-mailu [email protected]).
- Zadejte požadavek ohledně reklamace zboží do našeho systému (zadáním čísla objednávky a emailové adresy) -> PŘEJÍT K ZADÁNÍ REKLAMACE
- Vyberte zboží, které požadujete reklamovat, popiště důvod reklamace, zvolte způsob vyřízení reklamace a v případě požadavku na vrácení peněz zadejte číslo účtu
- Po odeslání požadavku vytiskněte vygenerovaný reklamační formulář a přiložte jej do balíčku k reklamovanému zboží.
- Zboží zabalte a včetně reklamačního formuláře zašlete na adresu:
Goldea.cz / MIONET
tř. Tomáše Bati 419
763 02 Zlín
Pokud se Vám nedaří zadat reklamaci přes systém, vytiskněte si reklamační protokol (.pdf), ručně jej vyplňte a přiložte do balíčku k reklamovanému zboží.
Podmínky pro uznání reklamace:
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se na zboží objeví vada. Za vadu se nepovažuje změna zboží v důsledku jeho běžného opotřebení, nesprávného používání či jakéhokoliv vlastního poškození.
Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů a začíná běžet od doby přijetí reklamovaného zboží na níže uvedené adrese.
- Jsme česká značka
- Šijeme rozměry na míru
- 3000+ recenzí obchodu
- Unikátní produkty
- 30 dní na vrácení zboží
- Doprava zdarma od 2000 Kč