Jak reklamovat / vrátit zboží

a) Jak postupovat při vrácení nevyhovujícího zboží

Zakoupili jste zboží, které Vám rozměrově či barevně nevyhovuje nebo Vás jednoduše nezaujalo? Nic se neděje! Na vrácení zboží máte 30 dní od převzetí balíčku. Zboží prosím zašlete na níže uvedenou adresu. Do balíčku prosím přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží (.pdf). Vrácené zboží prosím dostatečně zabalte, aby při dopravě nedošlo k jeho poškození

V jakých případech není možné vrátit zboží ve 30ti denní lhůtě:

Zboží, které chcete vrátit, musí být v takovém stavu, ve kterém jste ho obdrželi. Zboží tedy nesmí být používané a nesmí být vyprané. Zboží nejde vrátit ani tehdy, pokud se jedná o výrobek, který jsme pro Vás ušili na míru (na základě Vámi zadaných rozměrů).

Adresa pro vrácení zboží:

Goldea.cz
Kvítkovická 1528
763 61 Napajedla

 

b) Jak postupovat při reklamaci objednaného zboží

Vyskytla se u Vámi objednaného zboží vada? Zboží můžete během záruční doby 24 měsíců reklamovat. Reklamované zboží můžete zaslat na uvedenou adresu níže nebo předat na jakékoliv pobočce Zásilkovny (v případě zvolení tohoto způsobu Vás prosíme o zaslání požadavku o reklamační štítek na e-mail info@goldea.cz). Do balíčku prosím přiložte vyplněný reklamační protokol (.pdf). V případě, že nemáte tiskárnu, prosíme Vás o sepsání potřebných údajů k vyřízení reklamace rukou na papír.

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se na zboží objeví vada. Za vadu se nepovažuje změna zboží v důsledku jeho běžného opotřebení, nesprávného používání či jakéhokoliv vlastního poškození.

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů a začíná běžet od doby přijetí reklamovaného zboží na níže uvedené adrese.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Goldea.cz
Kvítkovická 1528
763 61 Napajedla


Zakázkové šití z nabídky látek
Jedinečná nabídka více jak 10 000 produktů
České produkty kvalitní bytový textil
30 dní na vrácení od nákupu zboží
1350 odběrných míst po celé ČR a SR